Når du ser en grøn krokodille på et stykke tøj, ved du med det samme, at det er Lacoste. Det er da genial branding. Nu bruger Lacoste så den samme branding vendt på hovedet til gøre noget godt for verden, for Lacoste skifter deres krokodille-logo for at redde truede dyrearter. Hvordan skal det så virke, tænker du? Jo, Lacoste har lavet en aftale med IUCN – The International Union for Conservation of Nature – om en ny kollektion kaldet Lacoste x Save Our Species, hvor den klassiske hvide polo har fået 10 nye logoer bestående af truede dyrearter, og overskuddet fra salget af denne går ubeskåret til det gode formål med at redde dyrearterne. Det er da et fedt initiativ, og logoerne passer glimrende på poloen. Selvom krokodillen selvfølgelig er kongen.
12 gram. Det er ikke særligt meget, men det er alligevel nok til at redde din røv, når den hænger i vandskorpen. Readyman Hostage Escape Card er nemlig et kreditkort …
Læs mereDet er ikke særligt fedt at være et hoved lavere end alle andre. Jaja, det giver måske en fordel i en omgang limbo, men ikke i så mange andre situationer. …
Læs mere