Nå ja, Hyundai har indtil videre været vant til at ligge et stykke bag de tyske luksusbiler fra Mercedes-Benz, Audi og BMW, men nu smider Sydkoreanerne speederen i bund, så i fremtiden skal du måske vænne dig til, at tyskerne får baghjul. Og du kan se hvorfor i billedserien af den nye Hyundai Genesis G90 i billedserien ovenover, hvor du i øvrigt ikke skal lade dig snyde af, at der står EQ900 på nummerpladen – det hedder den i Sydkorea. Den er da sådan virkelig ok lækker. På den mere tekniske side, får du en 5,2 meter lang slæde med helt op til en V8-motor med 425 heste og et moment på 520 Nm, der i samarbejde med en ottetrins gearkasse smækker den fra 0-100 km/t på 6,2 sekunder. Den ryger da ind i puljen, når det er tid til en ny firmabil.
12 gram. Det er ikke særligt meget, men det er alligevel nok til at redde din røv, når den hænger i vandskorpen. Readyman Hostage Escape Card er nemlig et kreditkort …
Læs mereDet er ikke særligt fedt at være et hoved lavere end alle andre. Jaja, det giver måske en fordel i en omgang limbo, men ikke i så mange andre situationer. …
Læs mere