Nå ja, Hyundai har indtil videre været vant til at ligge et stykke bag de tyske luksusbiler fra Mercedes-Benz, Audi og BMW, men nu smider Sydkoreanerne speederen i bund, så i fremtiden skal du måske vænne dig til, at tyskerne får baghjul. Og du kan se hvorfor i billedserien af den nye Hyundai Genesis G90 i billedserien ovenover, hvor du i øvrigt ikke skal lade dig snyde af, at der står EQ900 på nummerpladen – det hedder den i Sydkorea. Den er da sådan virkelig ok lækker. På den mere tekniske side, får du en 5,2 meter lang slæde med helt op til en V8-motor med 425 heste og et moment på 520 Nm, der i samarbejde med en ottetrins gearkasse smækker den fra 0-100 km/t på 6,2 sekunder. Den ryger da ind i puljen, når det er tid til en ny firmabil.
Elektriske biler har deres fordele, men tunge læs på krogen er ikke ligefrem en af dem. Batterierne fiser jo lynhurtigt tør for strøm. Derfor er der brug for lidt nytænkning, …
Læs mereEr du parat til at tage din boksetræning til næste niveau? Så er Growl klar til at sparre med dig, for det er en revolutionerende ny træningsmakker, der giver dig …
Læs mere