Bugatti Chiron er ikke en almindelig bil, og derfor bliver den selvfølgelig heller ikke fremstillet et almindelig sted. Det hele foregår på virksomhedens hovedkontor i Molsheim lidt udenfor Strasbourg i Frankrig, og som du kan se i billederne ovenover, minder de 10.000 kvadratmeter mere om et sygehus end et bilværksted. Der skal altså også millimeterpræcision til for at lave sådan et monster med en W16-motor med 1.500 heste, og udover en elektrisk momentnøgle til at samle selve chassiset, foregår det hele faktisk i hånden. Yessir, der er intet, der slår godt, gammelt håndværk.
Det går da meget godt for Lando Norris i F1-mesterskabet, hvor det indtil videre er blevet til to sejre og 10 placeringer i top 10 i sæsonen – Max Verstappen …
Læs mereNår du rykker en vild tur i vildmarken, skal der selvfølgelig være en mand-mod-naturen-fornemmelse. Men derfor kan du jo lige så godt gøre det så behagelig for dig selv som …
Læs mere