Når du ser en grøn krokodille på et stykke tøj, ved du med det samme, at det er Lacoste. Det er da genial branding. Nu bruger Lacoste så den samme branding vendt på hovedet til gøre noget godt for verden, for Lacoste skifter deres krokodille-logo for at redde truede dyrearter. Hvordan skal det så virke, tænker du? Jo, Lacoste har lavet en aftale med IUCN – The International Union for Conservation of Nature – om en ny kollektion kaldet Lacoste x Save Our Species, hvor den klassiske hvide polo har fået 10 nye logoer bestående af truede dyrearter, og overskuddet fra salget af denne går ubeskåret til det gode formål med at redde dyrearterne. Det er da et fedt initiativ, og logoerne passer glimrende på poloen. Selvom krokodillen selvfølgelig er kongen.
3D-printere eksploderede i popularitet for omkring 10 år siden, og fænomenet er stadig voldsomt populært. Her er det fede jo så, at 3D-printerne bare bliver bedre og bedre. Det beviser …
Læs mereDril vennerne, skjul dig fra dine fjender. Nu kan du nemlig købe et vaskeægte usynlighedsskjold, og selvom det lyder som science fiction, så er den altså god nok. Og det …
Læs mere